menu
Lista de manuale pentru anul școlar 2022-2023 este în curs de actualizare.
Astfel, momentan, nu putem prelua comenzile aferente pentru manuale și auxiliare. Dacă doriți să fiți anunțat când acest proces va fi finalizat, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj pe adresa sales.edu@carturesti.net. Vă mulțumim!

Limba si Literatura romana– manual clasa a IV-a

De: Mirela Mihaescu
Puteți plasa comenzi doar după login.
Categorii Clasa a 4-a, Limba romana
Data publicării 2017
Editura Intuitext
Format Paperback
ISBN / Code 2000000802565
Disponibilitate La comandă

Descrierea produsului

Manualul de Limba și literatura romană pentru clasa a IV-a este elaborat în concordanță cu prevederile programei, angajând capacitățile operaționale cu privire la formarea și dezvoltarea personalității elevilor prin intermediul unor sarcini de învățare adecvate.

Autorii au acordat atenție maximă corectitudinii științifice și actualizării informației oferite explicit prin texte, suporturi vizuale, audio și resurse multimedia.

Manualul:

respectă modelul comunicativ-funcțional al limbii române. Prin abordarea didactică a conținuturilor, manualul permite construirea unor situații de învățare care să conducă la dezvoltarea progresivă a tuturor competențelor specifice prevăzute de programă precum și a celor transversale, necesare în viața cotidiană, încurajând creativitatea, gândirea critică și dezvoltarea puterii de decizie.

este structurat pe unități de învățare. Fiecare unitate de învățare abordează comunicarea din perspectivă complexă, înglobând procesele de receptare a mesajului oral și scris precum și cele de exprimare orală și scrisă.

este instrumentul de lucru al elevului, propunând o învățare centrată pe elev, concepută ca o experiență personală la care elevul este participant activ. Elevii sunt puși în situația de a citi, de a scrie despre ceea ce citesc, de a vorbi despre ceea ce citesc și scriu.

Stârnește interesul pentru lectură al elevilor și îndrumarea acestora către opere potrivite vârstei lor. Textele și materialele-suport sunt adaptate la particularitățile de vârstă ale elevilor, răspund intereselor şi curiozității lor.

acordă atenție procesului de evaluare și asigură corectitudinea științifică a itemilor de evaluare și autoevaluare. Fiecare unitate conține probe de evaluare, prin intermediul cărora itemii evaluează informația relevantă. Probele de evaluare vizează implicarea elevului în dezvoltarea unor competențe transversale, și anume de autoevaluare. Totodată, sunt prevăzute activități de reglare a învățării, prin care elevii sunt motivați să revină asupra propriei activități și înțeleg valoarea formativă a feedback-ului.

contribuie la dezvoltarea capacității proiective a elevilor, de luare a deciziilor și oferă contexte de aplicare a achizițiilor dobândite de elevi, prin intermediul proiectelor propuse.

Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.